Etiketter

tirsdag den 17. januar 2012

Sorte Seebach hitter


(EB.dk) De alternative versioner af sangene 'Engel' og 'Den jeg er' er blevet vist 2 millioner gange på internettet
Det er ikke kun Rasmus Seebachs to album, der sælger godt. På internettet har alternative versioner af sangene ’Den jeg er’ og ’Engel’ hittet voldsomt.
’Den Sorte Seebach’ har lavet såkaldte ’afrikanske’ versioner af de to numre. Og med et web-kamera sidder han ved computerskærmen og giver den som afrikansk Seebach.
Hans navn er Benjamin Dalatu, og hans Seebach-numre er blevet vist omkring 2 millioner gange på Youtube på godt halvandet år.
Men den store interesse for hans optræden på internettet kommer bag på ham.
Stoppet på gaden
- Det har været helt vildt. Fra det ene øjeblik, hvor der ikke var nogen, der vidste, hvem jeg var, til det andet øjeblik, hvor jeg blev stopper på gaden og skulle skrive autografer og alt muligt, fortæller Benjamin Dalatu i den nyudgivne bog ’Alt om Rasmus Seebach.’
Han ærgrer sig dog over, at han ikke hilste på musikkens ophavsmand, da han havde muligheden ved et arrangement, hvor de begge var til stede.
- Det var meningen, at jeg ville gå hen til ham og sige hej, det er mig, der har lavet sjov med din sang og sådan, men jeg gjorde det aldrig, og det fortrød jeg bagefter, siger ’Den Sorte Seebach.’

Ingen kommentarer:

Send en kommentar