Etiketter

onsdag den 21. september 2011

Sune Wagner alvorligt syg - udsætter turné



(eb) På grund af en diskusprolaps er Sune Wagner sygemeldt og kan ikke gennemføre Raveonettes kommende danmarksturné, der skulle være begyndt i Herning fredag den 23. september.
I en netop rundsendt pressemeddelelse fortæller sangeren detaljeret om sit sygdomsforløb:
Som nogle af jer sikkert er klar over, blev jeg den 3. august indlagt her i New York pga. sindssyge smerter i ryggen. Jeg tilbragte fire dage på hospitalet, og efter flere undersøgelser viste det sig at være en slem diskusprolaps.
Efter flere uger med stærke medikamenter kunne jeg endelig påbegynde fysioterapi, og det virkede til at hjælpe en hel del. Men efter et stykke tid begyndte jeg at få stærke smerter i højre ben, og jeg har desværre ikke kunne undgå at påbegynde epidural smertebehandling.
Jeg har valgt at modtage behandlingen nu i stedet for senere, i håb om at jeg ikke skal gennemgå en operation pga. manglende behandling.
Behandlingen vil vare yderligere tre uger, og det er derfor, at jeg på beklageligste vis må skuffe jer og udsætte de kommende danske koncerter. Bandet spiller ikke uden mig, og jeg er frygtelig ked af, at det skulle ende med en udsættelse.
Vi kommer og spiller til december i stedet for.
Jeg håber inderligt, at I forstår min situation, og at mine rygproblemer bliver nødt til at komme i første række lige nu, så jeg forhåbentlig kan fixe situationen og ikke skal aflyse yderligere koncerter.
Rave On - Sune
Koncerterne gennemføres i stedet for på følgende datoer:
1.12. Godset, Kolding
2.12. Voxhall, Århus
3.12. Fermaten, Herning
9.12. Posten, Odense
10.12 Store VEGA, København

Ingen kommentarer:

Send en kommentar